woensdag 11 december 2013

Winnaar glazenset

Het is vandaag 11 december 2013. Een mooie, zonnige dag om de winnaar van deze prachtige glazenset bekend te maken. En dat is geworden ........Elize. Gefeliciteerd ermee. Ik heb Elize inmiddels een bericht gestuurd. Alle overige deelnemers, dank voor het reageren en hopelijk volgende keer meer geluk!


Nu de decembermaand begonnen is, is het de hoogste tijd om een leuk kadootje weg te geven. Wees maar gerust, mijn kind, er zit geen enkele commerciële bedoeling achter, noch een samenwerking met welk on-line warenhuis dan ook. Het is gewoon de goede Sint, die in een uitstekend humeur is. En die Sint, ben ik toevallig zelf. Ik wil jullie hiermee bedanken voor het ruim twee jaar lezen van en reageren op mijn blog. Het is elke keer weer een genoegen om iets van jullie te mogen horen, op wat voor manier dan ook. Dank daarvoor!

Deze set van vier beeldschone, bolvormige glazen van het merk Libbey zijn bedoeld om wijn in te schenken. Maar ook als waterglas zullen ze een blikvanger zijn op je feestelijk gedekte (Kerst)-tafel.

Wat moet je ervoor doen om te kunnen winnen? Niet zo veel eigenlijk. 
* Geef hieronder aan welke wijn of welk water je wil schenken tijdens jouw Kerstdiner
* Like Eetplezier op Facebook
* Deel dit bericht via Facebook en/of Twitter
* Laat een geldig e-mailadres achter, zodat ik je een bericht kan sturen, mocht je de winnaar zijn.

Deze actie loopt t/m 10 december, klokslag 24.00 uur. Op 11 december maak ik de winnaar bekend.

Veel succes allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...