woensdag 17 augustus 2011

Gratis Kookboek (vervolg)

Vandaag onderstaande mail ontvangen van Gall & Gall naar aanleiding van mijn mail van gisteren.
Zijn het geen schatjes daar bij Ahold? Ze sturen me zomaar gratis en voor niets het beloofde kookboek toe. Ik hoef er niet eens meer voor naar de winkel!! En nog excuses op de koop toe. Dat is nog de klantvriendelijkheid zoals die vroeger bestond.

Offe ....  wacht eens even, niet te lang nadenken. O nee, helemaal niet gaan nadenken zelfs. Want dan weten we opeens weer waarom de prijzen zo belachelijk hoog liggen bij Appie. Een deel van de winst verdwijnt namelijk in de portokosten voor het toesturen van beloofde kadootjes aan ontevreden klanten.

Hoe  dan ook: wat ik kwijt wilde, ben ik kwijt. Nu nog wachten op de dag dat ik mijn kadootje uit mag pakken. Want dat krijg ik er nu wel extra bij: een papiertje eromheen!

Geachte mevrouw Nijssen,

Hartelijk dank voor uw bericht van 16-8-2011.
Vanwege het grote succes kan de voorraad in de winkel inderdaad op zijn. Graag noteren wij uw gegevens zodat wij u een boek kunnen toesturen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Gall & Gall Klantenservice

2 opmerkingen:

  1. Ach jawel, Caroline. Ik probeer het ook positief te bekijken. Maar een beetje vinnigheid is mij niet vreemd. Helaas ...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...