zaterdag 21 december 2013

Kerstmis 2013



Fijne Feestdagen gewenst
 en een spetterend 2014!
 
2013 was een mooi jaar vol culinaire hoogtepunten. Ik heb genoten van jullie inspirerende recepten, vrolijke verhalen en vooral van jullie tomeloze enthousiasme. Graag bedank ik in het bijzonder de volgende mensen voor al hun reacties, bedankjes en warme vriendschap. Ik heb jullie lief. 

Ageeth, Agnes, Anna, Anne, Antoinette, Arie, Carla, Caroline, Caspar, Cees, Christel, Cobuse, Corrie, Dewi, Elize, Ellen, Elly, Els, Eric, Esmée, Frank, Gereon, Gerry, Gusta, Hanneke, Hannie, Ingrid, Irene, Jaco, Jeanine, Johanna, Jolanda, Joke, Karin, Kay, Kitty, Klary, Krijn, Lot, Lies, Lisette, Marion, Mireille, Mirjam, Monique, Myriam, Paul, Pia, Pim, Robin, Simone, Sonja, Tessa en Wilma.



12 opmerkingen:

  1. Lieve Nell, ik wens jou ook hele fijne, lekkere en gezellige kerstdagen toe en een mooi en gezond 2014 met iedereen die je dierbaar is. Dank je wel voor je leuke en gezellige reacties en stukjes van het afgelopen jaar. Liefs, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie hele fijne feestdagen Nell. Ik hoop nog vele jaren van je mooie, grappige, en soms ook ontroerende stukjes te mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne dagen Nell en alle goeds voor 2014 en natuurlijk alle jaren daarna.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige feestdagen Nell en dank voor je humoristische verhalen! Alle goeds voor 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie gezellige dagen, lekker eten en genieten met elkaar! En voor 2014 een goede gezondheid met weer veel lekkere recepten en mooie, humoristische stukjes op Eetplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook het allerbeste Nell. Ik geniet altijd ontzettend van je schrijfsels. Ik vind je een taalkunstenares die ook nog eens van de goede dingen des levens houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jullie fijne feestdagen. Ik wens je alle goeds voor 2014 en veel schrijf inspiratie!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Nell - ik wens jou en je hele familie hele fijne feestdagen toe en alvast een geweldig, culinair uitdagend en gezond 2014! Groetjes uit Frankrijk - Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nell, ik wens jou en je naasten hele fijne dagen en al het goede voor 2014.
    Je blog ontdekt en jou mogen leren "kennen" het afgelopen jaar. Dit heeft me meerdere keren een glimlach maar ook vaak een schaterlach bezorgd. Ik citeer anderen uit je schrijfsels. Ontroerd, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog fijne Feestdagen Nell en een heel goed en gezond 2014. Ik hoop dat we nog veel van je zullen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een goede roetsjsj toegewenst en ik blijf ook in 2014 genieten van jouw schrijfstijl en recepten. Heb ik geen goed voornemen voor nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...