woensdag 10 augustus 2011

Raymondo - Goes

Sinds enkele jaren nemen de Vrienden, de Man en ik de tijd om drie- of viermaal per jaar met elkaar te lunchen. Eigenlijk gaat het ons niet om het eten an sich; het gaat veel meer om “het potje mauwen” zoals wij Brabanders het met de nodige zelfspot noemen.
Togen we voorheen altijd naar een vertrouwde locatie in het centrum, sinds wij ontdekten dat ze daar liever niet al te lang lege bordjes zagen, wisselen we nogal eens van gelegenheid.
Vandaag was ons doel Raymondo, mooi gelegen aan de Veste in Goes. Raymondo maakt deel uit van de Amadore groep, met vestigingen in Goes, Vlissingen, Middelburg en Kamperland.
Binnen zag het er niet onaardig uit. Veel donkerbruin hout, enorme kroonluchters en voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Vriendelijke bediening, maar de wachttijden mogen iets korter, met name wanneer er wijn en/of bier wordt bijbesteld.
Over de gebakken sliptongetjes hoorde ik geen klachten, evenmin van de gebakken camembert. De Man’s vispannetje was meer dan behoorlijk gevuld en was overgoten met een bisque-achtige saus. Erbij frietjes en een miezemuizerig klein schaaltje salade. Mijn vegetarische lasagne was goed van smaak, weliswaar een beetje droog, maar om romige, zachte lasagne te maken is nog een hele kunst. Een kunst die ik zelf ook (nog) niet echt beheers. De gemaakte foto’s vond ik te slecht om te plaatsen. Om toch een indruk te krijgen, hierbij mijn gedeeltelijk opgeschepte lasagne.


Prijsindicatie: € 115,-- 4 personen, inclusief wijn. Geen voor- of nagerecht.
Geen grote verrassingen, maar zeker ook geen teleurstelling.. Prima adres voor een volgende “mauw-middag”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...